Ilyet se lehetett látni eddig!

Új AGT áramfejlesztők érkeztek kínálatunkba az elképesztő, jövő generációs HONDA iGX800 motorral, bevezető áron!

Úgy látjuk egyre nagyobb az igény az AVR-es áramfejlesztőkre, bivalyerős modellekből is! Erőből pedig nincs hiány, mert a hajtást a legmodernebb HONDA iGX motorszéria biztosítja. Mit is takar ez pontosan? Lejjebb részletesen kifejtjük. Az fix, hogy ilyet többet nem látni a hazai piacon.

Mitől jövő generációs a HONDA iGX motorszéria?

Az újonnan kifejlesztett, világelső, intelligens STRTM elektronikus szabályozó stabil motorfordulatszámot képes tartani változó terhelési szint mellett is. Az elektronikus vezérlőegység folyamatosan figyeli a fojtószelep nyitását és a motor fordulatszámát, elektronikusan szabályozza a szelepnyitást, hogy állandó motorfordulatszámot tartson fenn, valamint az optimális max. és alapjárati fordulatszám beállítását.
Az elektromos vezérlőegység miatt a fojtószelep-rendszerek elektromos vezetékkel vannak összekötve (Drive-by-wire), nincs többé mechanikusan működtetett vezérlőkábel.
Ezenkívül az automatikus üzemanyagszelep és fojtószelep szükségtelenné teszi a felhasználónak az üzemanyagszelep kinyitását és zárását, vagy a szívatást.
Az elektronikus üzemanyagbefecskendezés folyamatosan figyeli és optimalizálja a motor levegő/üzemanyag arányát, növeli a megbízhatóságot és kevesebb karbantartást eredményez a karburátorproblémák csökkenése miatt.
Öndiagnosztikai funkció: A villogó LED megerősíti a hibát, és megkönnyíti a hibaelhárítást. A motor számítógéphez történő csatlakoztatása részletesebb diagnózist tesz lehetővé, és a kezelő számára a motor működési előzményeinek (üzemidő, indítások száma, figyelmeztetések, hibás működési jelentések stb.) ellenőrzését.
Kovácsolt acélból készült hajtórudakkal növelték a szilárdságot és tartósságot, ami szükséges a nagy lóerős motorokhoz.
Környezetvédelmi teljesítménye a világon a legmagasabbak közé tartozik, az üzemanyag-takarékosság az azonos osztályú motorokhoz képest körülbelül 15%-kal javult, a kibocsátott zaj pedig 4 dB(A)-t csökkent.
Tehát a legfontosabbak:

elektronikus fordulatszabályozó (nincs mechanikus alkatrésze ennek a rendszernek pl. rugók, ütközők, bowdenek, állító csavarok);
automatikus szivató rendszer;
digitális gyújtásrendszer;
hosszú élettartamú, olajba merülő vezérműszíj;
csendes hangtompító;
új, hosszú élettartamú dupla légszűrő;
kis erőkifejtésű indítómotor automatikus dekompresszióval;
többfunkciós olajriasztás;
széles üzemanyag-betöltőnyílás racsnis típusú üzemanyag-betöltő sapkával

NSM generátor digitális AVR-rel szerelve:

Mikroprocesszor vezérelt digitális automatikus feszültségszabályozóval (AVR-d) ellátott generátor
IGBT (szigetelt kapujú bipoláris tranzisztor) kimenet
Szinkron, kefés, 2 pólusú
Pontos, feszültségtartás (üresjárattól a névleges terhelésig állandósult állapotban, bármilyen teljesítménytényezővel)
Minden terhelésen pontosan az 50 Hz frekvenciát tartja
Védelem: alacsony sebesség, túlterhelés, gerjesztési túláram, rövidzárlatok, magas üzemi AVR-d hőmérséklet, vezetékszakadás
AVR vezérlés: kimeneti feszültség; stabilitás (dinamikus reakció); maximális gerjesztés és max. kimeneti teljesítmény