Ilyet se lehetett látni eddig!

Ilyet se lehetett látni eddig!

Új AGT áramfejlesztők érkeztek kínálatunkba az elképesztő, jövő generációs HONDA iGX800 motorral, bevezető áron!

Úgy látjuk egyre nagyobb az igény az AVR-es áramfejlesztőkre, bivalyerős modellekből is! Erőből pedig nincs hiány, mert a hajtást a legmodernebb HONDA iGX motorszéria biztosítja. Mit is takar ez pontosan? Lejjebb részletesen kifejtjük. Az fix, hogy ilyet többet nem látni a hazai piacon.

Mitől jövő generációs a HONDA iGX motorszéria?

  • Az újonnan kifejlesztett, világelső, intelligens STRTM elektronikus szabályozó stabil motorfordulatszámot képes tartani változó terhelési szint mellett is. Az elektronikus vezérlőegység folyamatosan figyeli a fojtószelep nyitását és a motor fordulatszámát, elektronikusan szabályozza a szelepnyitást, hogy állandó motorfordulatszámot tartson fenn, valamint az optimális max. és alapjárati fordulatszám beállítását.
  • Az elektromos vezérlőegység miatt a fojtószelep-rendszerek elektromos vezetékkel vannak összekötve (Drive-by-wire), nincs többé mechanikusan működtetett vezérlőkábel.
  • Ezenkívül az automatikus üzemanyagszelep és fojtószelep szükségtelenné teszi a felhasználónak az üzemanyagszelep kinyitását és zárását, vagy a szívatást.
  • Az elektronikus üzemanyagbefecskendezés folyamatosan figyeli és optimalizálja a motor levegő/üzemanyag arányát, növeli a megbízhatóságot és kevesebb karbantartást eredményez a karburátorproblémák csökkenése miatt.
  • Öndiagnosztikai funkció: A villogó LED megerősíti a hibát, és megkönnyíti a hibaelhárítást. A motor számítógéphez történő csatlakoztatása részletesebb diagnózist tesz lehetővé, és a kezelő számára a motor működési előzményeinek (üzemidő, indítások száma, figyelmeztetések, hibás működési jelentések stb.) ellenőrzését.
  • Kovácsolt acélból készült hajtórudakkal növelték a szilárdságot és tartósságot, ami szükséges a nagy lóerős motorokhoz.
  • Környezetvédelmi teljesítménye a világon a legmagasabbak közé tartozik, az üzemanyag-takarékosság az azonos osztályú motorokhoz képest körülbelül 15%-kal javult, a kibocsátott zaj pedig 4 dB(A)-t csökkent.
  • Tehát a legfontosabbak:
    • elektronikus fordulatszabályozó (nincs mechanikus alkatrésze ennek a rendszernek pl. rugók, ütközők, bowdenek, állító csavarok);
    • automatikus szivató rendszer;
    • digitális gyújtásrendszer;
    • hosszú élettartamú, olajba merülő vezérműszíj;
    • csendes hangtompító;
    • új, hosszú élettartamú dupla légszűrő;
    • kis erőkifejtésű indítómotor automatikus dekompresszióval;
    • többfunkciós olajriasztás;
    • széles üzemanyag-betöltőnyílás racsnis típusú üzemanyag-betöltő sapkával

NSM generátor digitális AVR-rel szerelve:

  • Mikroprocesszor vezérelt digitális automatikus feszültségszabályozóval (AVR-d) ellátott generátor
  • IGBT (szigetelt kapujú bipoláris tranzisztor) kimenet
  • Szinkron, kefés, 2 pólusú
  • Pontos, feszültségtartás (üresjárattól a névleges terhelésig állandósult állapotban, bármilyen teljesítménytényezővel)
  • Minden terhelésen pontosan az 50 Hz frekvenciát tartja
  • Védelem: alacsony sebesség, túlterhelés, gerjesztési túláram, rövidzárlatok, magas üzemi AVR-d hőmérséklet, vezetékszakadás
  • AVR vezérlés: kimeneti feszültség; stabilitás (dinamikus reakció); maximális gerjesztés és max. kimeneti teljesítmény

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük